Klimatske Promene - projekat


Istržujući internet prošlog leta, naletela sam na konkurs za projekat o klimatskim promenama. Na ovu informaciju sam naletela na tviteru koji u početku nisam baš shvatala i za koji sam mislila da je glupost, ali vremenom sam shvatila da je to jedno moćno "društvo" gde se može svašta saznati, povezati se sa ljudima koja imaju slična interesovanja, unaprediti svoje znanje iz bilo kakve oblasti i, kao ovom prilikom ja, saznati iz prve ruke o mogućim konkursima i mogućnostima za saradnju.

Prijavim se na taj konkurs ne verujući baš da će me prihvatiti. Kad ono! 

I tako je moj peti razred zajedno sa mnom, počeo od 2. oktobra da radi na projektu o klimatskim promenama




Znam da je neizvodljivo raditi sa svim učenicima i na časovima redovne nastave, zato sam odabrala grupu od 6 učenika i sa njima počela da komuniciram putem aplikacije padlet. Išlo je traljavo u početku, ali su se polako navikavali. I počeli da istražuju.

Jednom smo se sakupili u računarskoj učionici gde smo malo istraživali sway, aplikaciju u kojoj smo nameravali da radimo prezentaciju. 







Kao konačan rezultat, Trifun Đorđević je uradio prezentaciju koju smo postavili na zvaničnu stranicu projekta. 

Moram reći da je Trifun sam osmislio sadržaj na temu : Šta su klimatske promene. Ja sam samo pomogla oko prevoda.

Sledeće sedmice tema je : Posledice klimatskih promena u našem okruženju.





Коментари