Naš tim



Kao prvo u našem planu, stajalo je upoznavanje učenika sa radom eko sekcije i upoznavanje sa planom aktivnosti. Pošto i Violeta i ja kuburimo sa vremenom za dodatnu i slobodne aktivnosti, rešile smo da što veći deo posla provučemo kroz svakodnevne nastavne aktivnosti, sa onim učenicima kojima predajemo. Violeta, koja predaje biologiju i u osmom razredu ima u nastavnom planu ekologiju, to će redovno raditi sa osmacima, a povremeno i sa ostalim učenicima u skladu sa njihovim programom. 

Lepu saradnju imamo i sa Majom Simčević, nastavnicom geografije, koja je obećala da će uskočiti svaki put kada joj vreme dozvoljava i kada joj se gradivo poklapa sa ekološkim obrazovanjem. 

Pošto ja predajem engleski i u nižim razredima, imam odličnu saradnju sa učiteljicama, a i ti učenici su veoma zahvalni za rad jer su veoma znatiželjni i zainteresovani za ovakve vidove aktivnosti. 

Pošto sam ja za oktobar planirala jedan veliki projekat, odlučila sam se da to budu učenici petog razreda, koje poznajem od samog početka. 


Коментари