Okupljanje eko koordinatora i pripreme za obeležavanje Dana klimatskih promena



Danas, 12. Oktobra, u Centru za stručno usavršavanje, održan je sastanak eko koordinatora iz osnovnih i srednjih škola kao i predstavnika javnih preduzeća i kulturnih ustanova, a i nekih nevladinih organizacija. Sastankom je rukovodila Dragana Milićević koja već godinama okuplja eko koordinatore i veoma je posvećena tome. Sastanku je prisustvovala i Olivera Drenovac, pomoćnik gradonačelnika za pitanja ekologije. Moram da primetim da su većinom bile prisutne žene, što me navodi na pomisao da muškarci nešto i ne haju za zdravu životnu sredinu. Nadam se da nisam u pravu. 



Ja se radujem ovakvim susretima, jer tu obavezno sretnem Oliveru Kolarić koja ima ogromnu energiju i voli da radi projekte, u čemu smo veoma slične. Čim je Dragana najavila ovogodišnji eko kamp za koji će biti raspisan konkurs, Olivera i ja smo se pogledale i verujem da nam je obema sevnula iskrica. Mi se odlično razumemo!

Jedna od tačaka ovog sastanka bila je organizacija obeležavanja Dana klimatskih promena, četvrtog novembra. Ono što mene veoma raduje jeste promocija mog rada na projektu o klimatskim promenama i to što će moji učenici tom prilikom održati prezentaciju našeg rada na projektu. 

Još jedna stvar koja me je obradovala danas jeste što sam upoznala Veru Bukovac, dugogodišnjeg vođu izviđača u našem gradu i sa kojom sam se dogovorila da održi prezentaciju svog odreda u našoj školi. Nadam se da će biti dosta zainteresovanih učenika koji će pristupiti ovoj srupi ljudi zainteresovanih za druženje i zdrav odnos prema prirodi. 

Коментари